chocolate craft

Search This Blog

Thursday, July 1, 2010

bEtter than yEsterday

perasaan manusia sememangnye bersifat subjektif,,, kadang-kadang kita susah untuk sorokkan ape yang kita rasa... seberapa banyak pun kenangan pahit yang cuba kita lupakan suatu masa kenangan tetap kenangan ianya pasti akan singgah dalam pemikiran kita... kata orang perkara lepas biar la ia berlalu tapi pada aku kenangan dan pengalaman sentiasa menjadi panduan dan kenangan manis pastinya akan manampilkan senyuman ikhas walaupun ianya sudah berlalu dan detik-detik itu tidak akan berulang lagi... 
sebab itu la sekarang ni aku lebih menghargai kehidupan,,, aku isi setiap detik hidup ni dengan membuat insan lain tersenyum dan membuat mereka berasa senang hati,, terutama kepada mak dan abah,,, kebahagiaan diorang tentunya menjadi kebahagiaan aku gak,,, aku turuti segala kemahuan keluarga walaupun secara batinnya kadang-kadang aku rasa dunia ni tidak adil.. tapi sejenak aku fikirkan balik,,, aku pun tak nak kehilangan orang yang aku sayang semata-mata mengejar sesuatu perkara yang hanya memenuhi kepuasa hati aku sorang je,,,,

No comments:

Post a Comment