chocolate craft

Search This Blog

Wednesday, June 30, 2010

makin hAri maKin mInat

aku ni seOrang manusia yang susah nak berubah,,, aku pernah cakap kat kengkawan aku aku tak suke teknologi, tak suke online sangat online.. pada aku mende ni sume membazir masa dan tenaga je.

tapi semenjak dua ni aku jadi minat pulak menghadap pC berjam-jam lamenye sebab aku dOk layan entry blog yang menceritakan pengalaman dan di samping tu gak aku dapat menimba banyak ilmu pengetahuan , berite-berite terkini dan macam-macam lagi la cite yang best. lagi bertambah best aku dah ade blOg sendiri untuk aku meluahkan peraSaan dan berkongsi cite dengan kengkawan yang sudi membaca blog aku ni. 

so, pada korang yang sUdi sinGgah kat port dinda ni aku ucapkan terima kasih la daun keladi,,,,

No comments:

Post a Comment